Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2006

......τι κανω εδω?.....



κάθε φορά που φεύγω από εκεί αναρωτιέμαι.....κοντοστέκομαι στην πόρτα για να θαυμάσω την υπέροχη πόλη τους.....αυτή την θαυμαστή τσιμεντούπολη...μέσα της μεγαλώνουν οι επιστήμονες του αύριο...τα κάμαρια της χώρας μας.....πεζά άτομα που πιστεύουν ότι εξασφαλίσαν το μέλλον τους,με μια δουλειά ρουτίνας.....παιδιά που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η επιστήμη τους......μπαίνω στο λεωφορείο και κλείνω τα μάτια μου από αυτό το κοσμό με την μουσική μου......θέλω να φύγω από εδώ......γιατί να ασχοληθώ με κάτι που το μόνο που μου προσφέρει ειναι λεφτά?.......και μιζέρια..............

2 σχόλια:

G.V.G_Ps είπε...

Έχω να κάνω μια πρόταση... Αντιστροφή ερωτήσεων λέγεται..

παράδειγμα 1 : Γιατί δε φεύγω από δω; (αντί για "τι κάνω εδώ;»)

παράδειγμα 2 : Γιατί συνεχίζω να κάνω κάτι που πιστεύω ότι το μόνο που θα μου προσφέρει θα είναι λεφτά και ΜΙΖΕΡΙΑ; (αντί για «γιατί να ασχοληθώ με κάτι που το μόνο που μου προσφέρει είναι λεφτά και μιζέρια;»)

take care, amore...

anyone είπε...

giati den zoume se idaniko kosmo mikri mou...kai ksereis ti ennoo...kai otan tha erthei i stigmi tha eimai ekei pou tha ksero ti kano kai tha kano afto pou mou prosferei aftoikanopoisi kai xara....(i was in a bad mood,ithela na griniakso ligo!!)...filia