Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.


κλείνω τα φώτα
και έχω αυτά
τα λαμπάκια
να μου αλλάζουν
την διάθεση

κι εσένα
να σκέφτομαι
να χαμογελάς
κι ας μην μιλάς

και να που χαμογελάω
κι εγώ
μετά από καιρό

κι έχω αυτή
την αγκαλιά
να θυμάμαι...

και τελικά
αυτό το ψεύτικο
μ'αρέσει
γιατί μαζί με μένα
κρύφτηκε
κι η θλίψη μου


και λέω να μείνω
για λίγο στην σιωπή
θ'αφήσω τα μάτια
να μιλάνε
ή μάλλον
την σκέψη....

μα να
που το τσιγάρο μου
έσβησε
κάηκε κι αυτό
σαν εμάς
σε διαφορετικά τότε

και αυτά τα προσθετικά
τελειώνουν
όπως τελειώνει
κι ο χρόνος αυτός




ή μάλλον
τέλειωσαν...
.
.
.
καληνύχτα

.
.
.
.
.

4 σχόλια:

Φράνσις είπε...

οι ψευδαισθήσεις έίναι ζωτικης σημασίας για το είδος μας, ετσι; Αυτο που με ανησυχει είναι να μην είναι και το μοναδικό καταφύγιο μας, επειδη η ζωή μας είναι σκατά,αν είναι.Να εξαρτώμαστε αποκλειστικά απ΄τις κωλοψευδαισθήσεις.(Δεν ήθελα να σόυ "λερώσω" το μπλογκ με μαλακίες τελευταια με΄ρα του χρόνου, με πιάνει κάτι.)Οπότε επειδή δεν θελω να ειμαι αγνώμων και αμνήμων, και επειδη εγινε κατι πολυ καλό μονο ενα αυτη τη χρονιά, θα σου ευχηθώ,να εχεις καλή, συναρπαστική δημιουργική χρονιά, με αυτυος που αγαπας και σ'αγαπούν. Και οι αγκαλιές να είναι εντελώς πραγματικές.(Και επειδη είμαι ζηλιαρα, εύχομαι να μου ανταποδοθεί η ευχή!) :)))))

[UKUMUTU] είπε...

EI,,,ei...xamogela...ei...lukaki kali xronia...kai...an den sou apantw einai gia na mi se duskolepsw allo...ei...ali8eia...na exeis tin kaluteri sou xronia mexri simera....fili

fish eye είπε...

καλη χρονια,ομορφη δημιουργικη κι ευτυχισμενη..φιλιααα!!

anyone είπε...

@ auburn kate:

δεν μου το ''λερώνεις'' καθόλου..απεναντίας...αν μη τι άλλο εδώ μέσα μαζί με τα παραμύθια ας λέγεται και καμιά αλήθεια...

σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...
εγώ πάλι θα ευχηθώ μόνο υγεία...τα άλλα ας τα φτιάξουμε μόνοι μας..(χεράκια έχουμε που λέει κι ένας φίλος μου):P

φιλιά....


@ ukumutu:

χαμογελάω κι ας μην φαίνεται...:)
(έχει συνηθίσει η φάτσα μου στα μούτρα)
καλή χρονιά κι σε σένα όμορφε..γεμάτη υγεία...
φιλί


@ φεγγαροαγκαλιασμένη:

καλή χρονιά κι σε σένα παραμυθού μου...