Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2006

για φέτος θέλω ένα παραμύθι...στην ζωή μου..





τελικά δεν μ'αρέσουν τα χριστούγεννα....όλο αυτό το πανηγύρι,όλη αυτή η δήθεν χαρά,όλοι περνάμε καλά,όλοι πρέπει να περάσουμε καλά γιατί είναι οι τελευταίες μέρες της χρονιάς και πρέπει να διασκεδάσουμε για να μας βρεί καλά ο νέος χρόνος, μου προκαλεί κατάθλιψη....λέω φέτος να πρωτοτυπίσω:....να πιστέψω στον Άγιο Βασίλη....και θα του γράψω ένα γράμμα....








καλέ μου Άγιε Βασίλη


ποτέ μου δεν σου ζήτησα κάτι


λέω τώρα που μεγάλωσα


να σου ζητήσω ένα δώρο


ένα δώρο για το παιδί που κρύβω μέσα μου


θέλω ένα παραμύθι


ένα παραμύθι στην ζωή μου






μια μέρα με όλα τα άτομα που αγάπησα...που πέρασα καλά...που ένιωσα κοντά μου....που με ένιωσαν..που με πίστεψαν....που δεν τους απογοήτευσα......που βρήκαν κάτι καλό σε μένα....




....σε όλα αυτά τα άτομα εύχομαι αυτές τις μέρες να ζήσουν ωραίες στιγμές με τα άτομα που αγαπούν,να θυμιθούν,να ξεχάσουν και να αναπολήσουν.....χρόνια σας πολλά......















κοντά στα κύματα θα χτίσω το παλάτι μου
θα βάλω πόρτες μ'αλυσίδες και παγώνια
και μεσ'την θάλασσα θα ρίξω το κρεβάτι μου
γιατί κι οι έρωτες
μου φάγανε τα χρόνια
να κοιμηθώ στο πάτωμα
να κλείσω και
να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν κι άτομα
που γίνονται
που γίνονται κομμάτια
ξυπνάω μεσάνυχτα κι ανοίγω το παράθυρο
κι αυτό που κάνω ποιος σου΄το πε αδυναμία
που λογαριάζω το μηδέν μου με το άπειρο
και βρίσκω ανάπηρο
τον κόσμο στα σημεία
να κοιμηθώ στο πάτωμα
να κλείσω και
να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν κι άτομα

που γίνονται κομμάτια


.........να κοιμηθώ..........










































4 σχόλια:

Y.K.M.T. είπε...

το λατρεύω αυτό το blog....φιλάκια μικρέ και καλή χρονιά, γεμάτη αγάπη

anyone είπε...

kali xronia kai se sena omorfe.....xronia polla....xronia gemata....

Good As You είπε...

Καλησπέρα και από μένα. Μου αρέσει ΠΑΑΑΑΡΑΑΑ ΠΟΛΥΥΥΥ ο αυθορμητισμός σου στο μπλογκ σου, οι σκέψεις σου, οι φώτος σου..... Καλως ήρθες..... Μόνο μια παρατήρηση, δεν θέλω να την παρεξηγήσεις, είναι εντελώς καλοπροαίρετη:.....

Τα κειμενά σου είναι πολύ ωραια, διάβασα ολα τα ποστ. Προσωπική μου γνώμη είναι οτι αν απέφευγες τα greeklish θα ήταν ακόμη καλύτερα,.... θα ''δουλέυονταν'' από τον αναγνώστη ακόμη καλύτερα.....

Αν γράφεις σκόπιμα με αγγλικούς χαρακτήρες και είναι επιλογή σου (γιατί είδα σε μερικά ποστ αλλάζεις και σε ελληνικά) εντάξει, κάνεις ότι θέλεις...

Αυτά, εύχομαι κ εγώ Χρόνια Πολλά και καλά... Εισαι μόνο 20 χρονών... Τώρα αρχίζουν όλα.......(και όμως)...

Μου αρέσει γιατί είσαι πάρα πολύ μικρό παιδί...(και εγώ το ίδιο...)

Φιλιά...

anyone είπε...

σ'ευχαριστω πολυ good...ισως εχεις δικιο για τα greekglish(μου το εχουν πει και αλλοι)....καλη χρονια και σε σενα με υγεια και ευτυχια....τωρα αρχιζουν ολα οντως....