Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2007



-είμαι χάλια....αρκεί μια γρίπη για να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα...ότι δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα...τσαντίζομαι και μόνο στην σκέψη ότι πρέπει να κάτσω στο κρεβάτι μέρες.....μόνο και μόνο επειδή δεν θα περνάνε.....νιώθω γέρος...θέλω έναν άνθρωπο να με νταντέψει....








-και ανάβω τσιγάρο...ο βήχας μου ακούγεται βαθύς και ξερός....νιώθω τον λαιμό μου να κόβεται....φτύνω αίμα...αλλά συνεχίζω να καπνίζω...γιατί απλά θέλω να ανάψω τσιγάρο.....








-νιώθω σαν κοτόπουλο.....και δεν θέλω να κάνω τίποτα...θέλω να κάτσω απέναντι από ένα παράθυρο με θέα την θάλλασσα....και το μόνο που να κάνω είναι να κοιτάω εκεί με τις ώρες....και να έχω γύρω μου όλα αυτά τα χαρτάκια για την μύτη και να κουβαλάω παντού αυτό το πάπλωμα που σε λίγο θα κολλήσει και αυτό την αρρώστια μου και όλη την ώρα να γρινιάζω να μου φτιάξουν τσάι....








-και να νιώθω το σώμα μου να γερνάει καθώς θα λιώνω στην καρέκλα χωρίς να μπω στον κόπο να σκεφτώ ή να κινηθώ.....










-ψέματα λέω...δεν είμαι άρρωστος....θέλω να νιώσω άρρωστος....για να δικαιολογηθώ στον εαυτό μου...για την νωθρότητα του σώματος μου....




1 σχόλιο:

anyone είπε...

stin foto i omada xorotheatrou sinequanon en drasei.....