Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007


-είμαι εγωιστής τόσο που ώρες,ώρες σοκάρω και τον εαυτό μου......και ας νομίζω το ακριβώς αντίθετο....


-μεγάλωσα μέσα σε μοναχικές γυναίκες και σ'αυτό οφείλεται οτι νιώθω πολύ εύκολα πνιγμένος μέσα σε μια σχέση...θυσιάζω τα πάντα για την ελευθερία μου..


-είμαι ίδιος η μάνα μου....


-θέλω να κάνω βόλτες μόνος μου....δεν μ'αρέσει να πηγαίνω βόλτα και να κουβεντιάζω....μόνο εγώ,τα τσιγάρα μου και ατελείωτη μουσική.....


-είμαι αρκετά σοβαροφανής......


-πιάνω τον εαυτό μου να κάνει αστραπιαία υπερβολικά πρόστυχες σκέψεις.....


-όταν έχω νεύρα ξεσπάω στην μάνα μου....και μετά συνεχίζω να έχω νεύρα γιατί....αντέδρασα έτσι....


-όταν λέω ωραία (και όλα τα συναφή) μια κοπέλα, δεν σημαίνει ότι θέλω να την πηδήξω......σίγουρα...


-είμαι αρκετά παιδί όσο και να μην θέλω να το πιστεύω.....


-δεν λέω ποτέ αυτό που σκέφτομαι...πάνω απ'όλα η ευγένεια......δυστυχώς για μένα.....


-στις απόψεις μου είμαι κακός με τους αντιπαθητικούς και καλός με τους ευγενικούς.....και αυτό στο άκρο...


-μ' αρέσει η μοναξιά μου.....


-μου πάνε οι κόκκες και το ξέρω.....


-είμαι διαφορετικός την μέρα και την νύχτα.......όλα επιτρέπονται.....


-είμαι ομοφυλόφιλος και δεν έχω κάνει σεξ.....και λέω να το κάνω όταν το θελήσω μόνο εγώ....ναι?


-όταν τσαντίζομαι μηχανικά πιέζω το δεξί άκρο του σαγονιού μου.....


-αυτά και άλλα τόσα......


-ναι αυτός είμαι εγώ....


-σίγουρα θα έχω μπερδέψει κόσμο τώρα....


2 σχόλια:

Y.K.M.T. είπε...

ε...ξεμπέρδεψέ μας...ή άσε μας μπερδεμένους μαζί σου...φιλί

anyone είπε...

:).....που και που....χρειάζεται και μια κρίση αυτογνωσίας....