Σάββατο 24 Μαρτίου 2007

..πάλι σε κατάσταση αταξίας...

..πάλι δεν βρίσκω τι τελικά με ευχαριστεί..

..τι θέλω από τη ζωή μου...

...γέμισα τον χρόνο μου με δουλειές,έτσι για να λέω ότι είμαι σε κάτι χρήσιμος..

..έτσι για να μην βαριέμαι..

..και στο τέλος έχασα το νόημα....ξέχασα όλα όσα ήθελα να κάνω στη ζωή μου.

..χάθηκα από τους φίλους μου...

..στάματησα να δίνω νόημα στις στιγμές......

...και τώρα έφτασα στην άλλη άκρη....

...να έχω γίνει αυτό που χλεύαζα....




....δεν θέλω να γνωρίσω άλλα άτομα....

....δεν θέλω να σας χαιρετώ με ένα ψεύτικο χαμόγελο,μόνο και μόνο για να νιώσετε 'ζεστά και φιλικά'....

....δεν θέλω να είμαι το φιλότιμο,ευγενικό,καλό παιδάκι που καταβάθος νομίζετε πως είμαι....

....το μόνο που θέλω είναι να ανοίξω αυτή την πόρτα....

....και να νιώσω τον ήλιο να καίει το πρόσωπο μου.....

1 σχόλιο:

anyone είπε...

...ενώ στο ραδιόφωνο ο Anthony τραγουδά Man is the Baby....