Σάββατο 10 Μαρτίου 2007















έφυγα με την υποψία ότι θα βαρεθώ....ότι δεν θα έχω να κάνω τίποτα....χωρίς φίλους εκεί,χωρίς τα μέσα της τεχνολογίας που θεωρούνται αυτονόητα στην πόλη μου.....όπως κάθε φορά δηλαδή,περιμένω πως και πως να γυρίσω πίσω....όλα αυτά σε σκέψεις κατά την διάρκεια του ταξιδιού....

και εκεί είναι που μπαίνει το pause.....απόλαυσε το όσο κρατήσει......μόνο λίγες εικόνες και τις μουσικές μου.....αυτό είναι....

κάθε φορά που πηγαίνω στο χωριό μου,νιώθω ότι ο χρόνος έχει σταματήσει....για μένα...όχι προγράμματα,όχι δουλειές,όχι άγχη.......

και πριν το καταλάβεις, φτάνει η μέρα που πρέπει να γυρίσεις στην κανονική σου ζωή...στις σπουδές σου...στη δουλειά σου....και η μιζέρια ξεκινά από το πρώτο λεπτό που είσαι πίσω....


...τελικά θα το καθιερώσω....τριήμερα στο μέρος που έζησα όλα μου τα καλοκαίρια...


5 σχόλια:

candyblue είπε...

όλα τα καλοκαιρια σε 3 μέρες?
όλο το πριν και όλο το μετά σε 3 μέρες?

Απλώσου καλύτερα μην πυκνώνεις κι άλλο...

anyone είπε...

..αν μπορούσα.....αν γινόταν....

...να μπορούσα....να γινόταν...

boywalkinginthewoods είπε...

σκέψεις με τις οποίες
μπορώ μόνο να συμφωνήσω
και σε διάφορα επίπεδα
πραγματικότητας και ευχής

ξέρεις κάτι,
δεν σταματάει ο χρόνος
απλά τον βιώνεις
στην πραγματική του διάσταση
εκεί
πρέπει και εδώ όμως
η καινούργια αναφορά
δεν βοηθάει
αλλά είναι ο μόνος δρόμος
για την γνώμη μου
για να μην εξελίσεται
η ζωή σου σε τριήμερα
με ενδιάμεσο χρόνο

σιχαίνομαι το ενδιάμεσο χρόνο
μου κλέβει την ζωή
και δεν το θέλω
μεταφέρω το βάρος μου στην στιγμή
και όχι στο χώρο που την βιώνω

όχι πιεστικά προγράμματα
όχι διεκπεραιωτικές δουλειές
όχι αντιπαραγωγικά άγχη
είναι η δική μου λύση
που μοιράζομαι μαζί σου

και βέβαια ναι
στα τριήμερα
όχι στο όνομα της απόδρασης
αλλά στο όνομα της
καλύτερης ποιότητας ζωής
μας

σε ευχαριστώ για την ένωση
σε φιλώ

anyone είπε...

..το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συμφωνήσω...στο μέλλον εύχομαι να μπορώ να τα κάνω και πραγματικότητα...

boywalkinginthewoods είπε...

λέω
μια πράξη
είναι δύο λόγια
είναι τέσσερεις σκέψεις
είναι οχτώ ευχές που γίνονται
τα προσωπικά μου μαθηματικά είναι έτσι