Τρίτη 15 Μαΐου 2007

ιστορίες απο το δάσος του blogspot..




''....Κι έπειτα έψαξα την λέξη 'δεδομένο',δε φαντάζεσαι πόσο κοντά
ήταν,σελ.345,'το μη επιδεχόμενον αμφισβήτησιν',έτσι έλεγε..
Ξέρεις η λέξη 'διεκδικώ' μπορεί να ανεβάσει μιά σχέση στον ουρανό
αντίθετα το ΄δεδομένο',τη σκοτώνει καθημερινά.Αυτά γιά να
μαθαίνουμε κι εσύ κι εγώ..Για τις επόμενες ..
Την απουσία σου τη βίωσα πολλές φορές,τόσο που έγινε συνήθεια που
πονάει λιγότερο κάθε φορά.
Κι αυτά τα μυστικά που δεν ειπώθηκαν ποτέ,λες και ανοίγουν πιο
μικρές πληγές σήμερα..και να το αίμα μου,το αίμα που χάνω πιο λίγο
μου φαίνεται,ακόμη και τα δάκρυά μου δεν αλμυρίζουν πιά τα μάγουλά
μου μόνο τα χείλια μου σα λίγο πιο στεγνά..μου λείπουν τα φιλιά
σου..αλλά..φεύγω..
Πόρτες ανοικτές, καρδιές κλεισμένες
Άδειες αγκαλιές σημαδεμένες
Κλέβει ο καιρός τα βήματα σου
Σκορπάει τα όνειρά σου
Φεύγω με όση αξιοπρέπεια έχει μείνει ακόμη στα όνειρά μου..
σ ευχαριστώ γιά τους υπέροχους μήνες..είχα πραγματικά παρκάρει
στα σύννεφα....''




οι στίχοι του Σωκράτη Μαλάμα






by φεγγαροαγκαλιασμενη

2 σχόλια:

anyone είπε...

η φωτογραφια ειναι το εξωφυλλο του cd ''peak'' του Serafeim Tsotsoni..

industrialdaisies είπε...

Σε αυτό που διάβασα δεν έχω να πω τίποτα. Θα το χαλάσω...
Ήρθα να σου παραδώσω μία πρόσκληση, όπως παλία που τις δίναμε χέρι χέρι.
http://industrialdaisies.blogspot.com/2007/05/blog-post_15.html