Πέμπτη 3 Μαΐου 2007

dance till the end..

Διαφορετική αυτή η μέρα
λες και μέσα στον ύπνο μου
ανησυχούσα για εμένα
το βλέπω ξεκάθαρα πια
δεν είμαι εγώ αυτός
βλέπω ότι έχασα τον εαυτό μου
και σα να ξύπνησα πραγματικά
όταν άνοιξα τα μάτια μου


Διαφορετική αυτή η μέρα
έχασα το παιχνίδι πια
τα ζάρια κινούνται μόνα τους
και εγώ άπραγος
εκεί
εδώ
τα βλέπω να κυλάνε

Διαφορετική η μέρα αυτή
σαν σηκωθώ
θα πλυθώ με κρύο νερό
θα ξυριστώ
και σαν ντυθώ
θα φορέσω τα καλά μου
και θα κοτσάρω πάλι
εκείνο το πικρό χαμόγελο
για την τελευταία παράσταση


Διαφορετική η μέρα αυτή
και το βράδυ
θα μπω σ'ένα πλοίο
θα το σκάσω απ'όλους και απ'όλα
σαν λαθρομετανάστης

Διαφορετική η μέρα αυτή
και όταν πλησιάσουν τα μεσάνυχτα
θα πάω εκεί
σ'αυτό το δέντρο
που κάθε βράδυ λούζεται
από το φως του φεγγαριού
και καθώς θα παίζει το πιάνο
θα αρχίσω να χορεύω
σαν τους Δερβίσιδες
δεν θα σταματήσω
μόνο όταν πέσω
πια.....





Δεν υπάρχουν σχόλια: