Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

θα κατεβάσω το ρολόι

του χρόνου μου......

θα βγάλω και θα παίξω
με τους δέκα πρώτους...

θα τους κάνω σκαλοπάτια
για να φτάσω
κι εγώ δεν ξέρω
που..............



..............

..............

..............



.......γκντούπ
......ζαλίζομαι και πέφτω
(από την αρχή λοιπόν)














............


..........


...........

......εεεεεεεεεε...............
.....πίσω ή μπροστά;....
.....εσύ θα μου πείς.......

........



..............


.............



.....γκντούπ
....ζαλίζομαι και πέφτω
(από την αρχή λοιπόν)










.............

.............

............

.............

..............


........


.......
.........ναι;......
.......ναι,ναι!!....

.........

.....ναι;......
........ναι!.....

.............


.....γκντούπ
....ζαλίζομαι και πέφτω
(..από την αρχή λοιπόν)








.........

.........

.............

...........

...........

..............

..............

.............

.............


.......εεεεεεεεεεεε....
........πίσω ή μπροστά....
.......εγώ θα πώ........



........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ζαλιστηκα..
τελικα σηκωθηκες; χεχε

[UKUMUTU] είπε...

afwnos...
kai me ti ligi fwni ,...
8a kompiasw kai 8a pw
(ti psema afou grafw)
eisai kala mikre mou?

anyone είπε...

#anisixos:
έτσι νομίζω....θα δείξει..:)

#ukumutu:
είμαι καλά...ελπίζω και εσύ....